Najnowsze Wpisy

hej Komentarze (0)
13. grudnia 2003 22:33:00
linkologia.pl spis.pl

Czesc!

jestem Piotrek (®™piciek™®) i mam 13 lat. mieszkam w Swarzedzu kolo Poznania jakby co :P

moj opis wygladu: ciemne blad wlosy, oczy piwne i 167 cm wzrostu. lubie muzyke takie jak hip hop i techno, lubie dziewczyny :D sport takie jak: siadkowka, pilka nozna i pilka reczna.

co jeszcze mam powiedziec. aha juz wiem, czy tylko tak mozna zrobic bloga? tylko sie wpisujac??? jak tak to troche to by bylo chore :/ no nie?

piciek_1990 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

klaudiusia | amorekkk | misiekpo | aniolecka | aganieszka | Mailing